Regulamin

1) Hurtownię internetową malis.pl prowadzi:
Malis B. Machoński Sp.k.
ul. Zbożowa 2E Wysogotowo
62-081 Przeźmierowo
tel. 61 / 610 17 53,
e-mail: hurt@malis.pl
NIP: 781-198-30-47

Godziny pracy:
* dział handlowy pn-pt 8:00-16:00

nr konta bankowego: ALIOR Bank - BIC/SWIFT ALBPPLPW
USD: 92 2490 0005 0000 4600 9897 4660
EUR: 62 2490 0005 0000 4600 9653 9724
PLN: 96 2490 0005 0000 4500 3668 1140

2) Rozpoczęcie współpracy i aktywacja konta.
Aby otrzymać dostęp do naszej oferty oraz warunków współpracy prosimy o założenie konta na naszej stronie malis.pl albo przesłanie zapytania mailem na adres hurt@malis.pl lub kontakt telefoniczny 612 504 747 lub 607 246 013 w godz. 8:00-16:00(pon.-pt.).
W celu aktywowania konta prosimy o przesłanie do nas kopii poniższych dokumentów:
- NIP
- REGON
- zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej lub KRS
Powyższe dokumenty prosimy wysłać mailem na hurt@malis.pl Zakupy na malis.pl mają charakter orientacyjny. Wymagają ustnego lub pisemnego potwierdzenia zamówienia przez pracownika firmy Malis.
3) Realizacja zamówienia rozpocznie się w najbliższy dzień pracujący następujący bezpośrednio po dniu, w którym zamówienie zostało złożone. W przypadku konieczności weryfikacji zamówienia zostanie ono przekazane do realizacji w najbliższy dzień pracujący bezpośrednio po dniu, w którym zostało ono zweryfikowane. Zamówienia są realizowane zgodnie z kolejnością ich otrzymywania do momentu wyczerpania zapasów na magazynie. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem klient jest informowany ( telefonicznie lub mailowo, o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji, wydłużenie czasu oczekiwania bądź anulowaniu całości zamówienia).
4) Czas realizacji zamówienia wynosi od 1-3 dni roboczych ( zastrzegamy sobie, że czas realizacji w wyjątkowych przypadkach może się wydłużyć o czym Zamawiający zostanie poinformowany). W przypadku zamówień kontenerowych czas realizacji jest ustalany indywidualnie z klientem.
5) Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy realizowany przez firmę kurierską. (do 2 dni).
6) Sklep malis.pl pobiera zryczałtowaną opłatę obejmującą koszt przesłania przesyłki do Klienta, który jest ustalany indywidualnie z klientem w zależności od wielkości zamówienia.. W przypadku zamówienia powyżej 2000 zł netto koszt przesłania towaru ponosi firma Malis.
7) Zamówienie można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Sklep malis.pl zastrzega sobie prawo wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu ze sklepu.
8) Składający zamówienie jest zobowiązany do pełnego oraz zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia "formularza zamówienia".
9) Po złożeniu przez Użytkownika zamówienia otrzyma on automatyczną odpowiedź z serwisu malis.pl potwierdzającą przyjęte zamówienie.
10) Sklep malis.pl w każdym przypadku zastrzega sobie prawo weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania w przypadkach uzasadnionych wątpliwości co do rzetelności takiego zamówienia.
11) W razie wątpliwości przyjmuje się, że umowa sprzedaży została zawarta z chwilą rozpoczęcia realizacji zamówienia.
12) Ceny towarów znajdujących się w ofercie sklepu internetowego malis.pl wyrażone są w złotych polskich i nie zawierają podatku VAT. Podane ceny nie obejmują zryczałtowanych kosztów przesyłki.
13) Sklep malis.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie bez uprzedzenia.
14) Sklep malis.pl zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych towarów z oferty bez uprzedzania.
15) Sklep malis.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczanie przesyłek przez pocztę polską oraz inne firmy kurierskie.
16) Każda transakcja potwierdzona jest fakturą VAT.
17) Płatność za zamówiony towar może nastąpić za pobraniem przy odbiorze towaru lub przelewem na konto ( przedpłata na konto lub według ustalonego wcześniej terminu płatności). Przedpłata odbywa się na podstawie faktury proforma . Fakturę proforma należy uregulować w ciągu 7 dni od daty jej wystawienia. W przeciwnym razie faktura zostanie anulowana, a zmówienie zwolnione z rezerwacji.
18) W przypadku zamówień składających się z kilku towarów, a mających zostać dostarczonymi w jednej przesyłce, termin realizacji będzie uzależniony od terminu skompletowania przez malis.pl ostatniego elementu danego zamówienia, chyba że strony postanowią inaczej.
19) Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki. Protokół reklamacyjny jest dla nas niezbędnym i jedynym dokumentem, na podstawie którego uznajemy reklamacje dotyczącą uszkodzeń mechanicznych. Odbierając paczkę, należy w obecności kuriera sprawdzić czy towar nie uległ żadnym uszkodzeniom. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub zdekompletowania należy spisać z kurierem protokół ( drugi posiada kurier doręczający paczkę ). Protokół ten powinien zawierać dokładny opis uszkodzeń w towarze. Jeden z egzemplarzy kurier pozostawia Państwu. Jeżeli po odbiorze przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie nie dające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, należy niezwłocznie skontaktować się z kurierem, w celu ustalenia stanu przesyłki, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki. Następnie należy jak najszybciej skontaktować się z nami i poinformować o problemach z zamówieniem.
20) W przypadku ewentualnych reklamacji należy skonsultować się z malis.pl za pośrednictwem poczty lub telefonicznie. Zgłaszając reklamację, należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia oraz opisać przedmiot reklamowany.
21) Zgodnie z Ustawą z dnia 02.03.2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko w przypadku, jeżeli produkt nie jest zniszczony lub w żaden sposób użytkowany. Malis.pl dokona zwrotu ceny produktu, koszty przesyłki oraz inne koszty uboczne nie podlegają zwrotowi. Użytkownik dokonuje zwrotu na swój koszt.
22) W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego. Ustawy z dnia 02.03.200 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
23) Ochrona danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz 883/."
24) Dołożono wszelkich starań, aby opisy, dane techniczne, oraz ceny dostępnych w sklepie towarów były prawdziwe i aktualne. Sklep nie odpowiada jednak za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez producenta, a także za niemożliwe do wcześniejszego wykrycia błędy oprogramowania mogące spowodować przekłamania w opisach i informacjach o artykule.
25) Ilość produktów oferowanych w ramach sklepu jest zmienna i podlega stałej aktualizacji.